středa 4. listopadu 2009

Úvodní kecy

Drazí pařani,
říká se mi na internetu Fuujin a jsem zkušený hráč MMORPG a MMOFPS her. Hraju je již od roku 2001, mojí první online hrou byl Ragnarok online. Tam jsem se také seznámil s Raijinem, s kterým hrajeme online hry často společně dodnes.
Jelikož mám nahráno už něco přes 50 titulů, tak jsem si delší dobu říkal, že bych z toho mohl udělat něco prospěšného. Napadlo mě tedy psát si blog, plný mých názorů a dojmů z online her, které hraju. Nakonec jsem se tedy sebral a začal psát recenze na několik her, které sem v poslední době hrál. A teď už mám i blog, kde je můžu dávat.
Mělo by to sloužit pro všechny, kteří se zajímají o tyto žánry her a chtějí poznat nové tituly, nebo si jen o nich něco přečíst.
Snad tu tedy objevíte nějaké nové zajímavé tituly !
Čau u dalšího článku.

0 komentářů:

Okomentovat