pondělí 30. listopadu 2009

Mabinogi Europe - Trailer a přicházející spuštění

Mabinogi online logo hra zdarma fantasy
Již ve středu 2. Prosince spustí Nexon EU Closed Betu hry Mabinogi, která bude trvat tři týdny až do 23. prosince. Mabinogi je online hra s anime grafikou, která mě zaujala svými možnostmi. Před asi půl rokem jsem tuto MMORPG hrál na severo-americké verzi, díky malému nástroji HotSpot Shield, který oklamal server a řekl mu, že mám americkou IP. Trochu jsem sice lagoval, ale hrát se dalo.
Mabinogi je odlišné od ostatních běžných MMORPG v tom, že si můžete vybrat, jestli chcete bojovat, ale můžete také jen žít tak, že budete například stříhat ovce, zpracovávat vlnu a pak šít oblečení, nebo pěstovat, stát se pekařem, kácet stromy pro dřevo, a jiné profesní záležitosti. Podle toho co děláte, se vám pomalu mění tvar postavy, tvarují se vám svaly a podobně.

Mabinogi online screenshot evropská verze closed beta

Velmi propracované je zde hraní na hudební nástroje, kde si skládáte notu po notě vlastní písně a ty pak můžete zahrát nahlas všem okolo. Během mých herních dnů Mabinogi jsem potkal na náměstí vesničky skupinku muzikantů, kteří postupně hráli své písničky a radili se, jak je změnit a zlepšit. Komunita byla velmi příjemná, ale na komunitu Closed Bety Bright Shadow to nemělo.
Ale to všechno neznamená že Mabinogi zaostává v boji. Naopak, bojový systém je velmi propracován.

Podívejte se na trailer video k evropské verzi hry:



Budu nejspíš tuto Betu hrát, takže kdyžtak napište hráči Fuujin, měl bych to být já. Pokud ne, tak Fujjin, nebo FujFujjin. Uvidíme se ve hře!


Stránka hry: http://mabinogi.nexoneu.com/

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

cau kamo heele da se manibogi stahnout pls kdyztak mi napis na ludweiserr@seznam.cz dikes

Okomentovat